Sköna sommar

Hej! 
Vet att ingen läser min blogg men ska bli ändring på det hela nu. Är taggad på att blogga och skriva om mitt liv i text och bilder. Det krävdes en otroligt lång paus för att jag skulle hitta tillbaks men nu förhoppningsvis är jag det till fullo. 
 
Hela Juli har jag inprincip varit bortrest, spenderade första veckan på Mallorca i magaluf för att festa, sola och bada. Var en jätterolig resa men hade högre förväntningar på stället och framförallt grabbarnagrus då jag tyckte att klubben var väldigt liten. Det enda eventet som var sjukt kul var partybåten. Önskar jag kunde göra om det nu nu nu. Andra event så som skumpartyt och pool party var ingen höjdare. Tyvärr blev jag sjuk en kväll så var tvungen att stanna hemma två kvällar. Vet inte alls varför de blev som det blev men men.
Var inte ens hemma ett dygn innan jag åkte igen, denna gången till Öland där resten av familjen var. På Öland vart det 6 lugna och avslappnade dagar. Precis vad som behövde, kom hem igår eftermiddags.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0