Tisdagen den 22 juli

Hej! 
Gick upp tidigt imorse för att tillbringa dagen i Stockholm city tillsammans med syster och mamma. Var supermysigt men jättevarmt haha. Hittade två fina tröjor som mamma bjöd mig på, tusen tack. Bilder kommer imorgon. Vi åt lunch på pong men jag trodde det var desamma som på middagen men hade fel så var inte alls lika uppskattande. 

När jag kom hem kollade jag ikapp pretty little liars och åt en god middag innan träning. Sprang 5 km tillsammans med Frida. Var sjukt jobbigt men är glad att jag aldrig började gå. Ska försöka träna varje dag fram till säsongsstart. 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen framför sagan om ringen. Puss 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0