Back on track

Hej! 
Det här med att uppdatera går sådär, haha. Ingen idé att jag lovar att uppdatering ska bli bättre för jag bryter bara mitt löfte. 

Hur som helst är livet helt okej-bra det skulle vara perfekt om det inte vore för innebandyn, som tynger ner mig rätt mycket. Vill inte ens prata om det blir bara arg. 

Idag har jag gått i skolan, två lektioner. Skönt. Efter skolan tog jag det lugnt, myste med min älskade hund och tog en promenad med honom. Senare kom älskling och vi hade en så himla bra dag. Dock brottades vi, om folk skulle se oss "låtsas brottas" skulle de bli rädd för vi är så sjukt våldsamma och seriösa. Plus att jag aldrig ger upp, hur mycket stryk jag än får. 
Avslutade dagen med att damma hela rummet och dammsuga. Så skönt. 
Nu ska jag sova, imorgon väntar en fet sovmorgon. Love torsdagar 
+ bild tagen idag 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0