Ny vecka, nya möjligheter +

Den här helgen har varit helt proppfull känns det som. Igår övningskörde jag i ca en timme. Därefter middag direkt. Sedan dusch och fix. Efter det mellomys och sen kom min pojke förbi och sov här. Supermysigt! 

Morgonen började alltså tillsammans med prinsen. Frukost och bara massa lek och brottning. Efter det fick jag agera doktor haha, lång historia. Sen åkte han hem till sig, minns ej vad klockan var. Imorgon åker han till NY så vi ses inte förrän om 6 dagar. 

När Mattias åkt övningskörde jag i ca en timme. Sedan åt vi middag hos mormor, supergott. Avslutade denna vecka med GAMEDAY borta mot duvbo och självklart förlorade vi.. Men men nu är det säsongens viktigaste matcher framför oss. 
Imorgon är det en ny vecka. 
Puss och godnatt säger jag. (Ursäkta det jobba inlägget med allt för mycket sedan..) 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0