Torsdag

Hej! Idag började jag kvart i ett och kan säga att min sovmorgon blev ganska misslyckad. För att jag tog bussen en timme för tidigt, åt frukost alldeles för tidigt och ingen lunch = döhungrig under skoldagen. Som tur var hann jag gå av bussen i tid så jag kunde promenera hem och chilla i 40 min tills den bussen jag ska ta går. 

Skolan var helt ok men är hellre hemma hehe om vi säger så, men den här sovmorgonen kommer sitta fint varje torsdag fram till sommarlovet. Tränade ikväll och det gick ok. 

Imorgon blir det ingen uppdatering eftersom jag börjar skolan tidigt och ska därefter iväg på jobb fram till efter midnatt. Cash is king. 
Godnatt 
+ min första sovmorgon frukost. 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0