Vilken dag +

Vilken dag det blev, till och börja med vädret. Vad gör vädergudarna? Jag är trött på att ständigt frysa och se ut som skit på grund av snö!! Lös det här nu. 

För det andra var det en sjukt jobbig dag i skolan för det kändes som om dagen var sjukt lång.. Haha knäppt. Men onsdagar = matte vilket gör dagen sämst men känns som vi har en lösning på gång nu. Äntligen! 

Efter skolan fick jag träffa min älskling. Alltid lika underbart, vi var först hemma hos mig och sedan hemma hos honom. Åt middag där, det var gott. 
Blev hämtad vid fem av Frida så åkte vi till Solna för att gå på en kroppskontroll med innebandy laget. Gick sådär för mig haha.. Måste ta tag i min stretching. 
Annars hände inte mycket mer än så. Morgon dagen är precis likadan, full med saker att göra. Berättar mer imorgon när en lucka uppstår. 
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0