1 day left

Hej! 
Känns som att jag nu förtiden börjar varje inlägg med att ursäkta mig för dålig uppdatering, men jag antar att ni är vana nu så jag behöver ej ursäkta mig.  
Har haft en otroligt bra vecka, har nämligen haft väldigt mycket ledigt. Idag vakande jag upp hemma hos Mattias. Vi åt frukost ute i sommarvärmen tillsammans med hans mamma. Efter det satta han och jag på oss träningskläderna och cyklade ner till fotbollsplanen och tränade. Helt sjukt vad sämst jag blivit på fotboll. Men skoj var det och är så sjukt sugen på att börja lira igen. 

Efter det jobbade jag mellan 15-20:45. Dödsvarmt och jobbigt. Men men gick helt ok. Nu ska jag tacka för dagen och sova. Imorgon är det nämligen skola.
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga!!

2014-06-15 @ 22:37:56

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0