GAMEDAYS

Hejsan! 
Hela dagen har bestått utav två innebandymatcher på bortaplan. En i Huddinge och en i Nacka. En kul men jobbig söndag särskilt när den ena sluta klockan 22:30. Hur som helst blev det en vinst och en förlust. 
Första matchen var en sån jävla kul match när vi spelade som vi skulle. Vi hämtade igen ett underläge i sista perioden. Totalt den matchen gjorde jag tre mål så är sjukt nöjd över min egna insats. 

Andra matchen mot Nacka var seg och tråkig. Märkets tydligt att jag spelat en match innan. Trist att förlora en match där motståndet är kasst. Resultat blev 2-1 till dem. Jag assisterade till vårt mål. 

Blev tacklad av min förra lagkompis.. Älskar bilden haha. 
 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0