Helgen

Hej! 
I fredags blev mina planer inställda så hade bara en hemmakväll. Åkte dock till mormor med mamma och var där till halv elva. Supermysigt! 

I lördags spelade jag match med dam juniorerna mot Huddinge. gick inte särskilt bra... Jag tror matchen slutade 3-5 till Huddinge. Gjorde en assist! 

Idag har jag spelat match i den vanliga serien (dam div 2) och de var en rolig match och spela. Vi mötte Åkersberga och de är väldigt bra på innebandy. Vi var dock jämna med dem tycker jag under hela matchen, skillnaden är våra inviduella egenskaper kanske. Resultatet slutade 8-8 sjukt. Gjorde 2 mål under matchen. Varav det sista gjorde så det blev ovagjort och inte en förlust. Kärleken man fick från tjejerna i laget då var obeskrivlig. 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0