Imorgon är det Valborg

Kan ni tänka er att imorgon är det Valborg och ja även kungens födelsedag, känns elakt att inte nämna de hehe. Valborg är för många en dag då man super som aldrig förr, varför vet jag faktiskt inte? Men gjorde så själv för några år sen också haha men ser det inte riktigt på samma sätt då som nu. Nu tycker jag att man på en Valborg ska vara omringad av människor man gillar, god mat och alkohol till de för att få en skön känsla, bli avslappnad och glad. Har man gått och tittat på en brasa får man ett stort pluspoäng. 

Min Valborg är fortfarande lite oklar. Jag ska iallafall till skolan imorgon bitti och direkt efter skolan ska jag jobba till halv åtta och därefter får vi se vart jag hamnar. Men som det ser ut nu kommer jag hamna hemma hos en tjejkompis. Är iallafall taggad och förväntansfull över morgon dagen! Nu ska jag sova godnatt.. 


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0