Jag är tillbaks på nytt

Hej kära ni! 
Satt i sängen och kollade på min serie och helt plötsligt slog det mig att jag vill blogga haha. Saknat bloggen så fruktansvärt mycket så nu ska jag försöka ta hand om den igen. 

Hoppas ni mår bra iallafall, de gör jag. Bortsett från allt plugg.. Usch vad hemskt det är! Den här veckan har haft mycket att erbjuda dock har sakerna inte alls varit så bra som jag trodde du skulle vara. Var på en sommarskiva som världens konstigaste vakter förstörde och en mösspåtagning som blev mindre hype än vad jag tänkte mig men jag hade supermysigt där ändå och är så fruktansvärt taggad, nu är det faktiskt bara 42 dagar kvar tills det smäller och jag är vuxen på riktigt. Hjälp vad läskigt men ack så taggad jag är. 
Ska lägga upp bilder i ett nytt inlägg sen! 
Hej så länge 




Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0