En bra dag med märkligt mående

Hej! 
Hade sovmorgon imorse och det var hur skönt som helst. Älskar när man slipper stressa. vilket nog var första gången för i år haha. 

Började morgonen med en skön lugn lektion där vi hade en teambulding övning som jag plus några fler höll i. De var så kul skrattade ihjäl mig. Annars hade jag bara en föreläsning och retorik sen slutade jag. Skön dag men under hela dagen har jag känt mig så konstig i huvudet typ som om jag var full. Ni vet när man druckit vin och blir så där trött och tung i huvudet och lite snurrig? Så har jag känt och känner fortfarande.. 

Sitter och väntar på middag nu vilket är pizza! Ikväll är det gameday away mot Huddinge, ska svälja en tablett och börja tagga. Pusshej

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0