Sena nätter tomma glas

Hej kära vänner! 
Nu är livet på topp eftersom det är helg och sportlov dom sju kommande dagarna. Underbart, Kan inte komme mer lägligt än såhär. Har haft en bra fredag med massa skratt men alldeles för många drinkar. Efter skolan åkte jag direkt till jobbet och jobbade 4 h. Sen hem äta och fixa mig inför 21 års fest och paddys. Vart jättelyckat och roligt älskar när man hinner med mycket under en och samma kväll. 
 
Vaknade upp snurrigare än någonsin och hur bakis som helst men de var bara tvätta bort gårdagens smink och åka till sollentuna bibiliotek för att plugga gymnasiesarbete ändå. Mer än så har jag inte gjort idag. 
Ligger äntligen i sängen, min NYA fina sköna stora säng, känslan är obeskrivlig. Ska sova nu puss och godnatt 

 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0