Cash is king

Hej! 
Förlåt för att jag varit lite frånvarande men har varit väldigt mycket att göra på senaste tiden. Både i skolan, jobbet och för mig själv. Mycket som åker runt i huvudet och jag prioriterar ju gärna de som är roligt istället för viktigt. 

De ni missat att jag gjort är iallafall: 
• min systers födelsedag igår 
• lite shopping (ska visa sen) 
• firande av vän i lördags 
• häng med bästa grabbarna 
• massa Jobbpass 

Hoppas ni kan ha förståelse och överseende över en stilla stående blogg men nu ska de bli ändring på de. Är ledig från skolan imorgon för vi på Rudbeck har z-dag. Ångrar så sjukt mycket att jag sa ja till att jobba imorgon också.. Helt slut i benen och fötterna efter att ha jobbat i sträck sen torsdag endast paus i lördags. Men cash is king, nu sova godnatt! 


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0