En roligare träning

Hej! Mitt i plugget fick jag ett samtal från en vän som frågade om jag ville med och spela fotboll och jag kunde inte säga nej plus att jag behövde träna. 

Så istället för att ta bilen dit, sprang jag dit är inte jättelångt men blev 2,5 km på 11 min. Så spelade vi Husby i några timmar vilket var jätteroligt, svettigt och ansträngande. Efter det gick jag faktiskt hem. 

Men jag kan iallafall tipsa er som tycker att träna är dötrist och hemskt. Gör någon roligare variant av träning kan vara vad som helst men fotboll till exempel. Du tänker inte på att du tränar för att du har så roligt men du springer hela tiden och de ger betydligt mer än att inte träna alls. Så på skorna och spela fotboll, vad är mer passande än när solen skiner? 


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0