Helt ok avslut på en helt ok helg.

Hejhej! 
Har haft en helt okej helg.. Den är endast okej eftersom jag jobbat mestadels utav den. Jobbade natt i fredags från 20-04. Var ledig i lördags och då var jag med Andreas på dagen och sen grabbarna på kvällen. Vi fick även sällskap av Miranda och Michelle. Vi gjorde inget speciellt, tog det lugnt och spelade lite FIFA. Åkte hem hyfsat tidigt då jag jobbade idag från 11-16. Gick bra idag på jobbet, tiden gick sjukt snabbt så det var jätteskönt. 

Efter jobbet åt jag middag med familj och släkt på Tiger. Supergott och supermysigt! När jag kom hem har jag suttit och läst på inför en engelsk diskussion jag ska ha imorgon om en bok jag inte läst.. Men ska starta filmen nu så förhoppningsvis går det okej ändå. 

Har för övrigt renbäddad säng, en skål med frukt och en pepsi Max som avslut på helgen. Rätt bra avslut! Hoppas ni haft en bra helg. Kram 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0