The weekend

Shit vilken helg jag haft! Har varit full fart hela helgen. I fredags jobbade jag men fick sluta en timme tidigare för att de var så lite att göra. Åkte då hem till min killkompis Alexander där resten av boysen var. Sen slutade det med att jag jb, August sov hemma hos Eldh. Med dom har jag aldrig en tråkig stund. Mina bästa killkompisar! 

Gick upp och åkte hem i tid för att kolla på kläder med Frida i Sollentuna centrum. Sen var det lagfest i Sumpan och de var så fruktansvärt roligt. En sån sjukt grym kväll med underbart sällskap. Dock som alltid lite för många drinkar vilket resulterade till att jag plus flera däckade på efterfesten haha. Kom hem nästa dag vid 12 och sov hela söndagen.. Har aldrig varit så bakis i hela mitt liv. Trots att jag sov hela dagen somnade ja innan elva och som 11 h. Haha helt sjukt! Men kvällen var så värd baksmällan för hade så fruktansvärt kul. 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0