D R Ö M M A R

Som alla andra människor på denna jord har även jag drömmar. Drömmar som inte bara ska vara drömmar, drömmar som ska bli till verklighet. 

1. Jag har sen tidig ålder alltid drömt om att spela innebandy på högnivå. Drömmen skulle vara att spela i ssl, svenska superligan. Men också att ha en landslagsplats. 


2. Roadtrip i USA - de här är något jag verkligen vill och måste göra. Upptäcka allt liv som verkar finnas där. Skapa minnen och upplevelser, växa som människa!! Dykcertificat, simma med hajar/delfiner, surfa, tivolis, festa, ja allt! 





3. En resa till Bahamas. Vet att jag nämnt det förut men det är en dröm så den måste poängteras igen. Vill gärna åka dit med min underbara pojkvän. Bara vara och njuta av den fina miljön. Så häftig plats!! Jag vill jag vill

4. Givetvis ett självklart mål. Jag vill ha ett jobb med en bra inkomst där jag trivs. En fin familj med friska barn och en fin och hemtrevlig bostad. 


~ If you can dream it, you can do it  

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0