JULLISTA

1. Pepparkakor eller lussebullar? Lussebullar, gillar inte pepparkakor 

2. Skumtomtar eller knäck? Knäck! Är inte mycket för godis heh


3. Ischoklad eller marsipan? Ischoklad men är väl inget super fan av något av de haha 


4. Köttbullar eller prinskorvar? Köttbullar, gillar inte prinskorv eller korv överhuvudtaget 


5. Julkorv eller julskinka? Julskinka som ni kanske förstår efter frågan innan haha xD


6. Lax eller sill? BÅDA, älskar fisk och skaldjur! 


7. Sylta eller pastej? Svårt att välja.. Men äter nog hellre pastej isåfall 


8. Paradis eller Aladdin? Paradis!! Gillar inte mörk choklad så mycket 


9.Revbensspjäll eller Janssons? Revbensspjäll!! Men gillar janssons också 


10. Glögg eller julmust? Haha oj.. Känner att det är sjukt svårt att välja mellan allt men tar väl julmust då men glögg är såå gott de med! 


11. Rödbetsallad eller dopp i grytan? Rödbetsallad. Haha de andra vet jag inte vad jag ska säga om xD 


12. Ris a la Malta eller gröt? Gröt!! Gillar inte ris a la malta så mycket.. 


13. Hemma eller borta? Hemma. Har typ alltid varit hemma på julafton och älskar att vara de så definitivt hemma! 


14. Utomlands eller Sverige? Under julen och framförallt julafton vill jag vara hemma. Men annars åker jag gärna utomlands haha. 


15. Ge eller få? Få!! Är sämst på att ge och presenter över huvudtaget ha.. 


16. Mysteriet på Greveholm eller Sunes jul? Mysteriet på greveholm!!!


17. Chokladkalender eller paketkalender?Chokladkalender är ett måste! Köpte min i oktorber haha. 


18. Plastgran eller äkta? Äkta!! 


19. Arne Weise eller Ernst? Men va.. Jag vet inte haha! 


20. När vill du att första snön ska falla? 

Andra veckan i december är väl en bra tidpunkt haha. 


21. Har du haft en grön gräsmatta på julen? Haha grön och grön men jaa typ. 


22.När är det dags att pynta? Till första advent!! 


23. Kan du komma på något negativt med julen? Alla älskade små barn/äldre som har förlorat sin man eller familj som inte får fira jul med en nykter/hel familj eller den de älskar.. Hemskt. 


24. Favorit julfilm? Tomten är far till alla barnen är ju ett måste!! Rudolf och ensam hemma såå bra!! 


25. Favorit julkalender? Oj jag vet inte.. Sjömansmöss och diselråttor var ju sjukt spännande haha! 


26. Blir du mättad av julen när den är slut eller vill du ha mer jul? Ja de blir jag! 


27. När öppnar du dina julklappar? Jag vill gärna öppna de efter kalle men vi öppnar de under kalle haha. 


28. Favorit juldoft? Lussebullar, julblommor hehe och glögg.


29. Vad framkallar mest julstämning? Att kolla på julfilmer, lyssna på julmusik och allas julbelysning och pynt!! 


30. Vad är viktigast med julen? Att få vara med sin familj/släkt och pojkvän. 





Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0