Tomt




Ni vet när man förväntar sig något? Man är nästan helt hundra på att det kommer ske, och så sker det inte. Det är en sån sjuk jävla smäll på käften. Plötsligt står du där på ruta ett igen. Det finns ingen vägledning eller riktning, ingen som hjälper dig eller tror på dig. Du är helt jävla värdelös och ensam med dina problem. 

Men hur svårt och omöjligt det än verkar måste man kämpa. Man måste hålla huvudet högt och vara stark. Stänga ute alla negativa tankar andra har om dig. Och vara positiv, aldrig ge upp. Bara fortsätta. För om det är menat att vara hade det hänt, eller hur? Allt har sin mening. Everything will be okay in the end and if it's not okay it's not the end. 

Är så sjukt glad och tacksam över att jag har min pojkvän, så helt ensam är jag inte. Han är allt jag behöver. 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0