Freeedag

Hejsan! 
Idag har jag bara fixat och trixat. Har plockat på rummet och städat lite bland mina vanliga kläder och träningskläder. Känns hur bra som helst, nu kan jag se mitt golv hehe och hitta mina träningskläder snabbt och enkelt. Annars har jag tagit en promenad och ätit lunch med brorsan framför tvpucken. Hann se ett VD avsnitt också. 

Nu har jag packat kläder som ska med hem till Andreas och sen har jag lagt fram kläder inför morgondagensfestligheter och kvällens outfit. Så nu väntas bara en dusch och sedan ska jag fixa i ordning mig och äta thaimat till middag innan jag bär mig av mot kvällens planer som är innebandymatch och mys med Andreas. Kram! 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0