Söndags-lista

Vad ska du göra idag?
Spela två innebandymatcher och va med älskling!

Vad har varit bäst i veckan?
All tid med Andreas. Vi har det alltid så bra och blir alltid superglad när jag är med honom. Annars var måndagsträningen jätterolig. Plus att mitt ben är nu färdigläkt och mina läkarbesök är över :))

Vad har varit sämst i veckan?
Att jag är jättetrött hela tiden. Att säga hejdå till V & V. Att jag insåg vissa saker.. 

Vad har du sett för filmer?
Ingen, kollar endast på serier :) 

Vem har du snapchatat med mest?
Andreas såklart, Nathalie och Jb 

Har du gråtit något?
Ja 

Vad längtar du efter?
Tills det ska gå bra på innebandyn och att flytta hemifrån 

Vad vill du tipsa om?
Ta vara på alla dina vänner du har man vet aldrig vad som händer efter studenten. 

Vilken låt sammankopplar du med den här veckan?
7 years och Easy love 

Vilka emojis får sammanfatta veckan?
Både en glad :) och en sådär "/ gubbe. 


Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0