Colur run & Innebandy DM DAM

Hej! 
Den här helgen har jag äntligen fått röra mig massor på. Kändes hur bra som helst efter att ha vilat i 2 veckor. I fredags sprang jag the Colur run night I Stockholm. Hade aldrig sprungit det förut. Tyckte de var roligt men jätteöverskattat hade en helt annan uppfattning om hur det skulle vara.. Men men jag tog mig igenom det och 5 km har aldrig känt så kort. 

Igår (lördags) så var det innebandy DM på hemmaplan. Gick jättebra både för mig och laget. Vi spelade tre matcher och vann allihopa. Gjorde totalt 3 mål och en assist. Sista matchen vi spelade igår 19:15 mot duvbo vann vi med 7-1 och det var en utav de roligare matcherna jag spelet och min egna prestation var en utav de bättre jag någonsin gjort. Kändes hur bra som helst och fick jättemycket beröm och de finns ju inget bättre än att få det! :) 
  På lördags kvällen sen kom min Andreas med glass och godis. Hur bra får man bli? 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0