En lista


Saknar du någon just nu? Jag tror de Har du ett par rosa string? Ja Vem var den senaste du pussade? Andreas Gillar du någon nu?  Jaa Vad gjorde du inatt? Sov med Andreas, bästa Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? Ja  Klackskor eller sneakers? Klackisar Skostorlek? 38 Civilstatus? Världens bästa pojkvän Har du någonsin vart kär? Ja Tror du på kärleken? Ja Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nja  Har du någonsin krossat någon annans hjärta? Nej tror inte det Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej är i ett ju ;) One night stand eller förhållande? Förhållande utan tvekan Vild fest eller romantisk hemmakväll? Romamtisk hemmakväll men gillar vilda fester också hehe Telefonkontakt eller face to face? Face to face Har du någonsin velat ta livet av dig? Nej Har du någonsin gått på bio ensam? Haha nej Är du glad? Ohjaa Tror du på spöken? Ja det gör jag heh Vad var det senaste du åt? Naturgodis (äter de nu hehe) Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Frisyren och leendet, utstrålning är det viktigaste tycker jag Favorit TV-program? Tittar knappt på tv, så blir väl Idol och Paradise Hotell Har du några syskon? Ja, en storasyster och en lillebror Längd? 173 cm Favorit högtid? Julafton  Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Ja det tror jag Kramar eller kyssar? Båda Choklad eller vanilj? Vanilj Har du tatueringar? Nej men vill ha Piercingar? Jag har en i naveln och örhängen Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Gillar inte popcorn så mycket men om jag ska äta smör! Favoritblomma?  Jag älskar rosor Gillar du att flyga med flygplan? Nej fy! Höger eller vänster-hänt? Jag är högerhänt men önskar jag var vänster Hur många kuddar sover du med? Älskar kuddar men sover bara med tre

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0