How deep is your love

Hej! 
Efter att ha tittat på lite mer än en film så åkte jag hem till Andreas och åt middag där. Var supergott! Efter de myste vi bara massor och låg o prata. Bästa som finns! Vi kunde dock inte vara så länge eftersom han hade träning så jag passade på att åka och kolla på min egna och vara lite social med tjejerna, tränare och föräldrar. Dock blev man bra sugen på att träna... 

Kom precis hem så nu ska jag hälla upp ett glas cola och starta dagens idol avsnitt. Älskar idol!! Kollar ni på det?:) Snart kommer även Andreas hit, sover aldrig ensam.. Blivit van med hans sällskap nu så klarar mig inte själv för då saknar jag honom. Jättetöntig men men heh. 
Kramis 



Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0