Nio stygn

Hej! 
Igår på träningen hände något riktigt sjukt och klantigt. Och det enda jag kan tänka är, vem om inte jag? Har alltid otur. Hade gjort ett jättebra fyspass sekunden innan detta händer.. Var såklart helt slut i benen efter alla intervaller vi sprungit men vi skulle bara jogga ner ett varv. Jag snubblar på några metall grejer som sticker upp vid löparbanan och landar rakt på en utav dessa metaller och den åker rakt in i benet. De gjorde så fruktansvärt ont och såret blev så sjukt köttigt, fult och djupt. Så det var bara att åka in till akuten och sy. Sydde 5 stygn på ena såret och 4 stygn på andra såret, totalt 9 stygn. De värsta av allt är att jag inte får träna på 2 veckor. Känns riktigt pissigt 

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0