Snubblar genom livet

Är så förbannat less på min otur och alla fel jag har. Känns jättejobbigt och tufft att behöva ringa till massa läkare för att få hjälp. Detta är absolut inte likt mig, att vara på sjukhus men de var väl dags att förändra min vardag lite med mörker.

De som har hänt är ju som jag tidigare berättat mitt ben, att jag behövt sy 9 stygn som jag plockade bort i veckan. De har inte läkt korrekt så har fått en infektion... Sen dessutom igår på första matchen i DM får jag en klubba rakt på min framtand så den åker ut, IGEN. Suck säger jag bara... 

Plus att jag måste åka med en remiss och ta massa blodprover. Anledning till varför vill jag inte nämna här, de är privat. 
Hoppas ni mår bättre än mig iallafall, kramis

Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0