The weekend

Hej! dålig update jag vet... Men glömde faktiskt bort att jag hade en blogg under helgen haha. Tänkte berätta lite kortfattat om min helg. 

I fredags tror jag att jag kollade på Andreas och resten av killarnas träningsmatch. Senare på kvällen hängde vi några styckna hos Andreas. Jag och Markus åkte och käkade en stund också, de var mys! 

I lördags var det innebandy hela dagen, de var dm i hässelby och jag satt på bänken och kollade på. Herregud vad jag hatar det?! Fyfan. Vill också spela.. Som tur är kommer jag få vara med och spela slutspelet eftersom mina grymma tjejer vann alla tre matcher och därför gruppsegrare. Sen på kvällen träffade jag Emelie och senare Andreas. Mys!! 

Och igår tittade jag på resten av mina boys dm matcher!! De gick bra för dom också jättekul. Sen åt vi hemma hos andreas men sov hemma hos mig. Har haft en grym helg hoppas ni också haft det. Kram! 
Längtar så mycket efter detta...




Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0