2016 is on

Hej! 
Det var längesen jag uppdaterade så kände att det var dags. Igår var det nyårsafton och jag har haft mitt livs bästa nyår. Åh vad underbart det var! 

18.00 kom min familj över till min pojkväns familj så åt vi tre rätters, minglade och skrattade massvis. Boysen kollade även på jvm, såklart! Var sjukt mysigt! 

Dett var outfiten jag hade under middagen! Snygg och väldigt bekväm

Strax innan 22 skjutsade mamma mig, Andreas, Markus och Rebecca till August där vi skulle spendera kvällen och starta det nya året. Och shit vad kul det var! Alla var verkligen avslapnade glada och lagom fulla, hur perfekt? 
Och på tolvslaget fick jag världens bästa nyårskyss av mannen i mitt liv. 


Här ser ni min och Andreas outfits som vi hade på kvällen! 

Vi rörde oss inte hemåt förrän vid 04.30 och vi var hemma vid 05 tiden. Åt middagens rester sen somna pang boom haha.



Fick spendera nyårsafton med världens bästa Maya också!! Vilken underbar människa detta är<3 





Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0