Första och andra Januari tvåtusensexton

Hej! 
Då har snart två dagar gått av året och jag har haft en toppenstart. Igår kväll åt vi givetvis en bakispizza på gillbo med några vänner som vi firade nyåret med. Älskar att sitta och prata dagen efter om vad som hände haha! Senare på kvällen åkte jag och andreas hem till crille där flera va och kollade på winter classic. Sedan somnade jag och älsklingen hyfsat tidigt hihi. 

Idag har jag spelat lite innebandy tillsammans med mina killkompisar. Alltid lika roligt särskilt för mig som inte spelar innebandy så mycket längre. 
Efter det åkte jag och andreas hem duschade och kollade på jvm, vilket vi gör fortfarande. Vi har en myskväll helt enkelt. Puss 




Kommentarer

Kommentera Här :):

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0